Podnikání bez živnosti

Existují obory, v nich lze – podle Zákona o daních z příjmu § 7 odst. 1, 2 –  provozovat samostatnou výdělečnou činnost bez živnostenského oprávnění. Ale i tak je nutné se chovat jako OSVČ, což znamená ukládat si faktury, včetně příjmových a výdajových dokladů. Rovněž je zapotřebí zajímat se o to, zda bude podnikatel bez živnosti povinen hradit […]

Finance až na prvním místě

Máte chuť a potencionál jít do toho po hlavě? Máte jasnou vizi, podnikatelský záměr, vybrané místo pro vykonávání činnosti, ale chybí vám to nejdůležitější? Chybí vám dostatek financí? První nápad je bezesporu banka. Ovšem tam to není tak jednoduché! Kdo někdy prošel martýriem zvaným prověřování bonity, ví o čem je řeč! Musíte doložit mnoho dokladů, […]

Influenceři a propagace podnikání

1.       Ujasněte si, co od spolupráce očekáváte a co můžete nabídnout   Máte malou kavárnu na kraji města, nedávno otevřenou a lidé se tam příliš nehrnou? I to může být jeden z důvodů, proč zvažovat spolupráci s tzv. influencerem – člověkem, který má vliv na sociálních sítích, sledují ho i sta tisíce lidí a pro […]

Sázka na kvalitní seo se vám vyplatí

Chcete být všem na očích? Chcete, abyste o zákazníky na internetu neměli nouzi? Pak jistě moc dobře víte, že se neobejdete bez optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Potíž je snad jen v tom, že v dnešní době vám seo služby nabídne ledaskdo, a to za dostupné ceny. Jenže otázka zní, zda stačí sáhnout po první […]

Horizontální nebo vertikální solárium

V létě se krásně a rychle opalujete na sluníčku a opálený vzhled vaší pokožky jste si rychle oblíbili? Co ale na podzim a v zimě, když je slunečního svitu méně a sluníčko už nemá takovou sílu? Prodlužte si léto a buďte opálení i na podzim a v zimě. Navštěvujte pravidelně naše specializované solárium brno a […]

Využití trendu v technické analýze

Myšlenka trendu je dost možná jedním z nejdůležitějších konceptů technické analýzy. Jeho význam se ani v oblasti financí příliš neliší od obecné definice, není to totiž skutečně nic víc, než hlavní směr, kterým se trh ubírá. Trendy se nedají vždy snadno rozpoznat, protože ceny se téměř nikdy nepohybují v rovných čarách.  Mají však tendenci zůstávat […]